خدمات ارائه شده :

تایپ و تکثیر اکبری خدمات زیر را برای شما عزیزان با قیمت های مناسب ارائه می دهد :

تایپ فارسی ساده

تایپ لاتین

تایپ فرمول های پیچیده ریاضی و فیزیک

تایپ عربی

اسکن عکس با دو کیفیت متفاوت

کپی دانشجویی

پرینت دانشجویی

صفحه بندی

پاورپوینت

ویرایش

ترجمه انگلیسی به فارسی

فروش انواع تحقیقات دانشگاهی و سایر مقاطع(فقط موضوع بدهید !!)

سرچ انواع تاپیک

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09370933161 تماس حاصل نمایید .



نظرات شما عزیزان:

جک لاینی
ساعت13:42---9 فروردين 1394
لایک

خیلی خوب و جدید بوددددددددددددددددد

بازم میگم لایکککککککککک


مرجان
ساعت21:19---1 بهمن 1393
سلام دوست عزیز .من رزومه رو یه هفته ای میشه به ایمیلتون ارسال کردم .من میتونم با شما در زمینه تایپ همکاری کنم

پویا
ساعت3:51---6 دی 1393
سلام میخواستم سایت ایران تایپیست رو به همه دوستان عزیز و از جمله مدیر محترم سایت که میتونیید از خدمات تایپ رو در این سایت بهره ببرید شما میتونید از لینک روبرو به صوورت مستقیم سفارشات خودتون رو انجام بدین.
http://irantypist.com/api/?a=24414
در ضمن اون کد اخر هم یعنی 24414 کد معرف منه که میتونید از نخفیف در سایت بهره ببرید.
با تشکر.


آروین امیری
ساعت21:33---10 مهر 1393
سلام یه سوال داشتم....


میخواستم بدونم شما تایپیست ماهر 10 انگشتی با توان تایپ 60 صفحه در روز استخدام میکنین؟؟؟


تايپيست
ساعت0:12---27 تير 1393
باسلام
ميخواستم بدونم امكان استخدام تايپيست هست
اگه ممكنه ميخواستم جهت استخدام براي تايپ
ترتيب اثر بديد
ممنون
موفق باشيد


ژل تاخیری ویژه آقایان
ساعت21:23---21 آذر 1392
ژل تاخیری ویژه آقایان=ساخت ایران
انواع کاندوم و ژل های مخصوص بانوان

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد
طلاقها نارضايتی جن **سی ميباشد؟
این محصول ویژه افراد متاهلین می باشد
محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويی
تجربه ای نو از احساس
-----------------------------
مجوزها:

دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203374
دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
دارای نشان حلال

مناسب براي زوجهاي جواني كه در روابط زناشویی خود دچار مشکل هستند

ژل آبی ایموشن برای تاخیر در انزال زودرس و روان کننده


لولو
ساعت8:59---12 آذر 1392
چرا جواب نمیدی مریم جون؟

تیم پشتیبانی بلاگر تولز
ساعت22:33---25 آبان 1392
با سلام

اولین کد افزایش بازدید در ایران به صورت رایگان انتشار یافت.

هم اکنون شما می توانید با مراجعه به آدرس زیر کد را دریافت کنید و در وبلاگ خود قرار دهید و به ازای هر بازدید چندین بازدید دریافت کنید:

http://blogertools.ir/post/45


***به نسخه 2 بروز رسانی شد***


تایپایران
ساعت7:41---11 آبان 1392
در فضایی امن و مطمئن تایپ کنید
www.typeiran.com


fucker
ساعت20:51---7 شهريور 1392
fuck you!

میثم-با یاد خدا دلها آرام میگیرد
ساعت17:25---11 مرداد 1392
سلام خوبی؟؟

فاصله ی بین خطوط رو چند میزنی؟ که 18 خط؟



بهتر بگم فاصله ی خطوط پایان نامه چنده؟
پاسخ:سلام فاصلشو یک و نیم بزن


علی
ساعت18:27---9 مرداد 1392
سلام
میشه بگید هنوز هم تایپیست استخدام می کنید یا این آگهی ها ماله قبله؟؟
من تایب فارسی و فرمول ریاضی می تونم


نسرین
ساعت10:32---7 مرداد 1392
سلام. شما برای استخدام تایپیست آگهی داده بودید.بنده جهت اخذ کار تایپ ساده فارسی به صورت اینترنتی می‌توانم با شما همکاری داشته باشم. در صورت نیاز با ایمیل من تماس بگیرید

شهروز
ساعت14:24---1 مرداد 1392
سلام. شما برای استخدام تایپیست آگهی داده بودید. آیا هنوز هم به کارمند نیاز دارید؟

بنده جهت اخذ کار تایپ به صورت اینترنتی می‌توانم با شما همکاری داشته باشم. در صورت نیاز با ایمیل من تماس بگیرید.


زهرا
ساعت16:18---16 خرداد 1392
سلام...
مناز رشت هستم, تحقیق و تایپ فارسی و انگلیسی انجام میدم با کمترین قیمت هچنین میتونم کار رو در برنامه های ورد, پاور پوینت و پی دی اف انجام بدم اما به صورت اینترنتی و نیمه وقت اگه لازم داشتید لطفا ایمیل بفرستید و همکاریمون میتونه به این صورت باشه که شما از مطالب اسکن بگیرید و بفرستید و من تایپ شده به ایمیلتون میفرستم, با تشکر.
ایمیل:
eli_sheytoon_266@yahoo.com


زهرا
ساعت16:17---16 خرداد 1392
سلام...
مناز رشت هستم, تحقیق و تایپ فارسی و انگلیسی انجام میدم با کمترین قیمت هچنین میتونم کار رو در برنامه های ورد, پاور پوینت و پی دی اف انجام بدم اما به صورت اینترنتی و نیمه وقت اگه لازم داشتید لطفا ایمیل بفرستید و همکاریمون میتونه به این صورت باشه که شما از مطالب اسکن بگیرید و بفرستید و من تایپ شده به ایمیلتون میفرستم, با تشکر.
ایمیل:
eli_sheytoon_266@yahoo.com


smt
ساعت12:04---14 خرداد 1392
انجام امور تایپی با کمترین قیمت برای شما

ملیحه
ساعت10:09---6 خرداد 1392
سلام من کار ترجمه رو انجام میدم قیمتم از دارالترجمه کمتره نصف قیمت میگیرم مایل بودید بهم ایمیل بزنید

گلی
ساعت10:07---30 ارديبهشت 1392
سلام من یه کار ترجمه انگلیسی به فارسی دارم. 20 صفحه هست و مرتبط با رشته ی مدیریت صنعتی.
تا 8 خرداد فرصت دارم برای انجام کار.
لطفا قیمت پیشنهادی تون رو برام ایمیل کنید.
ممنون.


mohammad
ساعت19:42---13 ارديبهشت 1391
مطالب مفیدی راجع به سلامت گذاشتی منونم ازت

قاسم عباسی
ساعت16:59---13 ارديبهشت 1391
سلام مریم خانم ممنون از مطالب جالبتون مخصوصا سلامتی
به ما سر بزن در خدمتیم ....


محمد جان
ساعت15:20---23 اسفند 1390
ssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllll llllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm
من واقعا چیزهای زیادی از وبسایت شما یاد گرفتم


امیرمحمد
ساعت15:05---6 اسفند 1390
سلام مریم جان .خیلی وبلاک قشنگی دارید.خیلی دوستت دارم .

امير
ساعت19:10---15 بهمن 1390
متشكرم كه به وبم سري زدي. وبلاگ خيلي خوبي داري.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 29 / 10 / 1398 | 22:3 | نویسنده : مریم |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.